ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
НА ЕЛЕКТРОННА СПОРТНА КАРТА
CoolFit
„Оператор“
Оператор означава „КУУЛ ФИТ” ЕООД, ЕИК 202724253, със седалище и адрес на управление: гр. София, ул.Околовръстен път №251Е.
„Карта CoolFit“
Електронен QR-код генериран чрез мобилното приложение CoolFit, собственост на Оператора. Карта CoolFit се издава поименно, само на лица на възраст над 18 години и не може да се преотстъпва на трети лица. При определени условия, предвидени в съответните договори, на едно лице може да се издаде и предостави за ползване само една Карта CoolFit.
„Клиент“
Означава търговски дружества, организации с нестопанска цел, еднолични търговци и всякакви други организации, които купуват спортни услуги от Оператора, за да ги предоставят за ползване на техни служители.
„Потребител“
Означава физическо лице, което има потребителски профил за достъп до мобилното приложение CoolFit или което може да ползва Карта Coolfit и услугите, които предлага Оператора.
„Спортен център“
Означава спортен център, фитнес център, спортна или фитнес зала, или друг подобен обект, в който се предоставят спортни и/или фитнес услуги, които могат да бъдат ползвани чрез Карта CoolFit. Списък на всички Спортни центрове и информация за услугите, които могат да бъдат ползвани в съответните Спортни центрове, е публикувана и периодчино се актуализира на уебсайта на Оператора: https://coolfit.bg/ ;
„Документ за самоличност“
Означава документ, издаден от компетентните български държавни, общински, образователни или други институции, съдържащ име, фамилия и снимка на Потребител на Карта CoolFit (например: лична карта, паспорт, шофьорска книжка);
„CoolFit услуги“
Означава всички спортни и фитнес услуги, които могат да бъдат ползвани от Потребителите. Информация за всички услуги, предоставяни от Оператора, Спортните центрове, в които могат да бъдат ползвани и условията за ползването им е публикувана на следната уебстраница: https://coolfit.bg/. В случай че има специални условия за ползване на конкретна спортна или възстановителна услуга в конкретен Спортен център, те се публикуват в секция „ОБЕКТИ” на сайта https://coolfit.bg/ за съответния Спортния център;
1. Настоящите Общи условия („Общи условия”) уреждат отношенията между Оператора, Клиентите и Потребителите, относно използването на услугите на Спортните центрове с Карта CoolFit.
2. Всеки Потребител на Карта CoolFit има право на едно посещение на ден в един Спортен център, при което посещение може да ползва само един вид CoolFit услуга, с изключение на изрично посочени Спортни центрове на уебстраницата: https://coolfit.bg/, в които може да се ползва повече от една CoolFit услуга.
3. Картите CoolFit не осигуряват безплатно ползване на екипировка и/или услуги на индивидуален треньор освен ако това не е изрично упоменато на уебсайта на Оператора: https://coolfit.bg/.
4. Картите CoolFit и приложението, чрез което са генерирани, са собственост на Оператора и след като отпадне основанието за ползването им, включително, но не само, когато изтече срокът им на валидност, когато бъде прекратен договорът със съответния Клиент и др. достъпът до тях чрез приложението CoolFit се ограничава едностранно от Оператора.
5. Всички Потребители са длъжни да се запознаят предварително и да спазват правилата в Спортните центрове, които посещават.
6. Потребителите имат право да използват своята Карта CoolFit, само за да получат личен достъп до Спортните центрове. Не се допуска Карта Coolfit да бъде преотстъпвана за ползване от други лица, да се продава, отдава под наем или да се подарява.
7. Всяко ограничение, технически проблем, забравена парола или друго обстоятелство, което не позволява ползването на мобилното приложение или Картата Coolfit, следва да бъде съобщено на Оператора от съответния Потребител в рамките на 24 часа.
8. Лице, което ползва карта CoolFit за придружител може да бъде посочвано като придружител само от един служител, нает от Клиента, в срока на действие на Договора между Оператора с Клиента.
8.1. В случай, че Потребител заяви придружител, заявка ще бъде разгледана от администратор на Оператора в работно време и ще бъде одобрена или отказана:
- При одобрена заявка, Потребителят получава имейл в отговор на заявката. Одобреният придружител ще получи системен имейл с данни за потребителска регистрация в мобилното приложение CoolFit до 24 часа след одобрението.
- При отказана заявка, Потребителят получава имейл в отговор на заявката. В този случай Потребителят може да заяви нов придружител вместо отказания.
8.2. Заявката за придружител, няма да бъде одобрена ако:
- Заявеният придружител има активно членство в Пулс към момента на заявяването или е имал такова и то е прекратено преди по-малко от 3 календарни месеца от момента на заявяването.
- Месечната такса на заявителя не е платена или неговата Карта Coolfit не е активна.
- Заявителят е придружител и подава заявка за придружител.
- Заявката за придружител е за лице, което е било придружител към друг служител от същата компания.
9. При установена нередност при използването на личния Ви профил в мобилната апликация - ползване на профила Ви от трети лица, неспазване на правилата и условията за ползване на спортния център, който посещавате, както и друг вид нередност спрямо правилата за ползване на Coolfit, запазваме правото си да деактивираме профила Ви и преустановим ползването му.
9.1. При необходимост от ползване на Карта CoolFit от второ мобилно устройство, Потребителят трябва да се свърже с администратор на Оператора с цел верификация на профила.
9.2. Информация, свързана с достъпността на CoolFit услугите и ползването на Картите CoolFit може да се получи на национален телефонен номер 070014496.
10. Ползването в Спортните центрове на услуги извън CoolFit услугите следва да се заплаща от Потребителите на Карти CoolFit съгласно ценоразписа на съответния Спортен център.
11. Потребителят получава по имейл данни за неговия профил в мобилното приложение CoolFit. Преди използването на CoolFit услуга, Потребителят следва да е потвърдил по указания в приложението начин, че е запознат с настоящите Общи условия и да влезе в профила си в мобилното приложение CoolFit, където се генерира уникален QR-код. Потребителят предоставя този QR-код на рецецията на съответния Спортен център, за да се легитимира. QR-код няма да бъде генериран ако Потребителят не е качил своя снимка в мобилното приложение, чрез която да се легитимира като действителен ползвател на Карта Coolfit. Операторът си запазва правото да одобрява/отказва снимки, които счита, че не отговарят на описаните условия.
12. Потребителите на Карти CoolFit може да не бъдат допускани до съответен Спортен център, ако услугата, която желаят да ползват в този момент, е изцяло заета.
13. Клиентът, който купува CoolFit карти за своите служители (Потребители по смисъла на настоящите Общи условия), ще плаща на основание предоставяне на фактура от Оператора след 25-то число на съответния месец.
14. Потребител, който лично плаща на Оператора за ползването на Услуга CoolFit се задължава да направи 1-вото плащане през собствения си профил в мобилното приложение CoolFit. Потребителят дава съгласието си следващите плащания да се извършват автоматично съгласно данните на неговата банкова карта, които се запазват в „Първа Инвестиционна Банка“ АД. Автоматичното плащане може да бъде преустановено, когато Потребителят заяви прекратяване на услугата. При необходимост от възстановяване на суми, платени директно от Потребителя, възстановяването ще се извърши чрез платежна операция, направена със същия платежен инструмент.
15. Цената на услугата за потребителите, които плащат през мобилното приложение се определя едностранно от Оператора. Потребителите трябва да бъдат информирани предварително за цената на услугата и при промяна на цената, Операторът е длъжен да уведоми потребителите в срок, не по-кратък от 15 дни преди влизането на промяната в сила.
16.1. Карта CoolFit може да се заявява от 1-во до 25-то число на съответния месец от Клиента или от Потребител и се активира от 1-во число на следващия календарен месец.
16.2. Прекратяване на Карта Coolfit може да се заяви от 1-во до 25-то число на текущия календарен месец, с което картата се деактивира от от 1-во число на следващия календарен месец.
17. Всяка активна карта CoolFit, ако не бъде прекратена изрично от Потребителя през мобилното приложение CoolFit, се подновява автоматично за следващия календарен месец. Прекратяването на активна карта от Потребителя може да се направи през мобилното приложежение CoolFit или от Клиента, чрез предоставните му от Оператора системни възможности. Операторът изцяло по своя преценка има право временно да ограничи или да прекрати предсрочно карта CoolFit, в случай че установи, че картата се ползва за професионални, търговски или рекламни цели, или за дейности извън обичайните за тренировки на средния потребител.
18. Карта CoolFit за придружител се плаща от придружителя и може да бъде използвана само с активна карта на служител на Клиент(Повече детайли в т. 8).
19. Служителите на Спортните центрове и служителите на Оператора имат право да проверяват генерирания за съответния Потребител QR-код от приложението CoolFit и при необходимост документите за самоличност на Потребителите на Карти CoolFit и при установено несъответствие с имената, Операторът може да блокира достъпа на Потребителя до приложението CoolFit.
20. Операторът не носи отговорност, в случай че Потребител на Карта CoolFit или придружител претърпи някакви вреди в Спортен център, докато ползва услуги чрез Kартата CoolFit или се намира в сградата на Спортния център.
21.В случай на промяна в законовите изисквания, конюнктурните обстоятелства или възникване на събития от инзвънреден характер, които влияят пряко върху стопанската дейност на Оператора, той има право да предприеме незабавни действия в защита на своя интерес и да уведоми постфактум засегнатите страни.
22. Настоящите Общи условия могат да бъдат изменяни и/или допълвани от Оператора. Новите/изменени Условия влизат в сила от 1-во число на месеца, следващ публикуването им на уебстраницата: https://coolfit.bg/ . Операторът се задължава да публикува на уебстраницата си https://coolfit.bg/ новите/изменени Условия до 15-то число на месеца, предхождащ влизането им в сила. Потребителите имат право да възразят срещу новите/изменени Условия до последно число на месеца, в който те са публикувани, като изпратят и-мейл до contact@coolfit.bg. В случай че не подадат възражение срещу тях в посочения срок, новите/изменени Условия се считат за одобрени от Клиента и Ползвателите.
23. Операторът и Спортните центрове са приели и се задължават да спазват съдържанието на ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ И СЪГЛАСИЕ ЗА ОБРАБОТВАНЕ НА ДАННИ, публикувана на интернет страницата: https://coolfit.bg/.
24. Потребителите се съгласяват Операторът и Спортните центрове да разполагат с предоставените при регистрацията данни за контакт за маркетинг и промоционални цели (в това число и за изпращане на търговски съобщения).
25. Ако някоя от разпоредбите на тези Общи условия е недействителна или неприложима до определена степен, то тя се замества по право от приложимите норми на закона и не влече недействителност на останалите разпоредби.
26. Адресираните до Оператора предложения, жалби и молби се разглеждат и решават от Оператора, не по-късно от един месец от получаването им, като жалбоподателят се информира писмено за резултата.
27. Спорове между страните по настоящите Общи условия могат да се решават по реда за разглеждане на предложения, жалби и молби, по реда за извънсъдебно разрешаване на спорове, предвиден в действащото законодателство, включително пред компетентния регулаторен орган. Съдействието на Секторната помирителна комисия за разглеждане на спорове в областта на електронните съобщения може да бъде поискано след като спорът е отнесен за решаване от Оператора и е налице решение – адрес: гр. София 1000, пл. Славейков № 4А, тел. 02/ 9330 589, интернет страница www.kzp.bg; имейл: adr.els@kzp.bg. Когато спорът се отнася до договори за онлайн продажби или услуги за решаването му може да се може да се ползва Електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове: http://ec.europa.eu/odr.
28. Всички спорове между Оператора, Клиента и Потребителите относно ползването на услугите и по настоящите Общи условия се решават чрез непосредствени преговори между тях. При непостигане на съгласие или решение чрез способите по предходната точка, всяка от страните може да отнесе спора пред компетентния съд в гр. София.
29. При прилагането и тълкуването на настоящите Общи условия, както и по отношение на въпроси, неуредени в тях, се прилага българското законодателство.
Последна актуализация: 01.08.2024 г.