1. С какво CoolFit е по-различен от другите спортни абоанменти?
Забравил си абонаментната си карта, а тъкмо си стигнал до фитнеса? По-лошо, изгубил си я или тя е повредена? Сега трябва да чакаш за преиздаване, за доставка, а нямаш време за това.
Случвало ти се е, нали? Заменихме картата с мобилна апликация, по-достъпна и удобна от всякога. Без допълнителни такси, изцяло дигитално. С CoolFit, ключът към тренировката ти е винаги с теб, а той отключва вратите на наистина много спортни обекти.
2. Как да се възползвам от CoolFit?
Карта CoolFit е изцяло корпоративен продукт, от който можете да се възползвате само ако компанията, в която работите, е част от нашата клиентска мрежа. Можете да получите допълнителна информация от своя HR или чрез директно запитване към нас от тук.
3. Как да използвам приложението си CoolFit след заявен абонамент?
Просто следвайте тези кратки стъпки:
4. Къде мога да използвам Coolfit картата си?
Това е възможно в:
5. Колко често мога да тренирам с CoolFit?
CoolFit Ви дава ежедневен достъп до обектите в парньорската ни мрежа, като в обектите на Pulse Fitness&Spa, можете да използвате неограничен брой активности в рамките на посещението си. С карта Coolfit, можете да посещавате по 1 обект на ден. След като изразходите дневния си лимит, приложението Ви няма да генерира QR код до следващия ден.
6. Kога стартира моята карта CoolFit?
Картите стартират от 1-во число на месеца, за който е заявена услугата, като тя е активна в рамките на календарния месец.
7. Каква е цената на CoolFit абонамент?
Цената варира в зависимост от различни критерии, така че за конкретна информация се свържете с HR отдела на Вашата компания.
8. Какви са ползите и предимствата на служителите от карта CoolFit?
9. Какви са ползите и предимствата на компанията от карта CoolFit?
10. Мога ли да взема CoolFit карта и за мой близък? Мога ли да се възползвам от карта за придружител?
Разбира се, че можете. Вашият близък ще използва картата на условията, договорени от Вашата компания. Спрямо тези условия, Вие можете да заявите карта за 2-ро лице чрез бутона в приложението Ви или съгласно метод, който е приложим и договорен от компанията Ви.
11. Как се подновява абонаментът ми?
Вашият абонамент CoolFit ще бъде подновяван автоматично всеки месец, 5 дни преди изтичането на текущия месец.
12. Как да прекратя абонамента си в CoolFit?
За да прекратите Вашия абонамент CoolFit, Вие трябва да изберете опцията от менюто в приложението "Прекрати абонамента си от следващия месец" преди 25-то число на текущия месец, за да бъде прекратена услугата от следващия месец.
13. Как става заплащането на абонамента ми в CoolFit?
14. Мога ли да сменя картата, с която извършвам плащанията си?
В случай, че желаете да замените дебитната или кредитната си карта, с която се извършват месечните плащания, Вие можете да го направите от профила си в приложението.
15. Мога ли да активирам отново вече прекратен абонамент?
В случай, че след прекратяване на абонамента решите отново да използвате услугите на CoolFit, Вие трябва да го направите, като отново заявите карта по договорения с Вашата компания метод на заявяване.
16. Как мога да проверя дали абонаментът ми е активен?
Статусът на абонамета Ви, можете да проверите през Вашия личен профил в приложението като той е позиционран на втора страница. Проверката можете да направите и чрез обаждане на тел. 0700 144 96.
17. Задължително ли е качването на снимка?
Ако нямате качена и одобрена снимка в профила Ви в приложението, ще трябва да предоставяте документ за самоличност при всяко посещение на спортен център. Всяка корекция, направена от Вас в профила Ви, ще бъде прегледана от нас и одобрена до 24 часа.
18. Мога ли да предоставя картата си на други лица?
Не, карта Coolfit е персонализирана и нямате право да я предоставяте за ползване на други лица освен Вас. Ако имате близък, който желае да ползва карта CoolFit, можете да заявите карта за него като Ваш близък. При необходимост от съдействие, можете да се свържете с нас на тел. 0700 144 96.
19. Може ли да заявя карта за лице под 18 години?
Не, за момента карти Coolfit могат да се използват само от пълнолетни лица. В момента разработваме и карта, която ще може да се използва от лица под 18 годишна възраст и ще бъде достъпна съвсем скоро.
20. Какво представлява Pulse+ и мога ли да се възползвам?
Pulse+ е иновативна платформа за онлайн тренировки, даваща достъп до галерия с видеа, съдържащи тренировъчни програми спрямо нуждите на потребителя, от начинаещи до напреднали. Платформата излъчва ежедневни лайф видеа по предварителна програма и дава възможност отсъствието от фитнес залата да не се отрази на формата Ви и на постигането на желаните от Вас резултати. Разгледайте платформата ни тук! Всеки, който има активна карта CoolFit, получава безплатен достъп до платформата.
21. Как мога да препоръчам обект?
Ако обект, който представлява интерес за Вас, липсва в мрежата ни, можете да ни го препоръчате през бутона в сайта ни Препоръчай обект. Наши служители ще се свържат с обекта във възможно най-кратки срокове.
22. Какво да направя в случай, че имам проблем с приложението?
Ако имате проблем с приложението си, моля обадете се на тел. 0700 144 96, за да можем да Ви съдействаме и да разрешим казуса Ви.