FAQ

ЗА НАС

1. Какво е CoolFit?

CoolFit e програма, която е част от социалните придобивки на компании, изцяло насочена към техните служители, с нея получавате достъп до стотици различни спортни обекти. Картата е на база месечен абонамент, като единственото условие, за да станете част от клиентската мрежа на CoolFit e да получите картата си от своя работодател.

2. Как да се възползвам от CoolFit?

2.1. Дигиталната карта CoolFit е изцяло корпоративен продукт, от който можете да се възползвате като служител на компания, която е част от нашата клиентска мрежа. Също така имате възможност да ползвате услугите ни като придружител (Общи условия т.8, 9, 17)

2.2. Картата се заявява между 1-во и 25-то число на текущия месец и ще бъде актива от 1-во число на следващия месец.

Можете да получите допълнителна информация като се свържете с отговорното лице във вашата компания или чрез директно запитване към нас на телефон 0700 14496.

3. Как да използвате приложението си CoolFit, след заявен абонамент?

Просто следвайте тези кратки стъпки:

3.1 Изтеглете мобилното приложение CoolFit от линка, който ще получите на e-mail адреса си.

3.2 Въведете email и паролата, които ще получите на имейла си.

3.3 Добавете снимка. Ще бъде видима във вашия профил след одобрение.

3.4 Ако компанията Ви не заплаща картата, моля, заплатете чрез бутона в приложението.

3.5 При посещение в някой от обектите, в партньорската ни мрежата, генерирайте QR код през мобилното проложение, за да бъде верифицирана вашата самоличност, след което ще бъдете допуснати до обекта.

4. Къде може да използвате дигитална Coolfit карта?

В над 350 спортни и релакс обекта в цялата страна, които може да видите на сайта ни.

5. Какво можете да използвате с дигиталната карта CoolFit?

5.1 Над 500 активности

5.2 Над 5000 группови занимания седмично

5.3 Голямо разнообразие фитнес зали, йога студия, танцови школи, ракетни спортове, плувни басейни, солни стаи и СПА центрове

5.4 Достъп до най-иновативната онлайн платформа за тренировки Pulse+

ЗА СЛУЖИТЕЛИ

1. Колко често мога да тренирам с CoolFit?

С карта Coolfit, може да посещавате по един обект на ден. След като веднъж генерирате QR код и той бъде отчетен в системата за посещения в избрания от Вас обект, няма да можете повторно да генерирате QR код през същия ден. Само в клубовете на Pulse, може да се възползвате от неограничен брой активности в рамките на дневното си посещението.

2. Какви са предимствата за потребителите на CoolFit?

2.1 Иновативно и удобно мобилно приложение;

2.2 Достъп до екслузивни спортни и релакс обекти;

2.3 Използване на повече от една активност с едно посещение в клубовете на Pulse

2.4 Отстъпки в над 300 търговски обекта

2.5 Достъп до дигитална съвременна онлайн платформа за тренировки Pulse+

3.Мога ли да добавя придружител към моята Coolfit карта?

Всеки служител с активна Coolfit карта има право да заяви придружител. Можете да заявите карта за 2-ро лице чрез бутона в приложението Ви или съгласно метод, който е приложим и договорен от компанията Ви. (Общи условия т.8, 9, 17)

3.1 Всеки придружителски абонамент се заплаща лично от ползвателя през бутона „Плати“ в лични си профил в мобилното приложение.

4. Как се подновява абонаментът ми?

4.1 Ако имате активна Coolfit карта вашият абонамент ще бъде подновяван автоматично всеки месец.

4.2 Всеки служител с временно неактивен абонамент може да заяви подновяване чрез бутон в мобилното приложение.

5. Как да прекратя абонамента си в CoolFit?

Съгласно договорените условия на вашата компания, може да заявите прекратяването на своя абонамет като се обърнете към HR или друго отговорно лице, или през мобилното приложение.

6. В какъв срок мога да прекратя абонамента си в CoolFit?

Ако е необходимо лично прекратяване на абонамента, може да го направите до 25-то число на текущия месец чрез бутона в мобилното приложение или да се обърнете към отговорното лице във Вашата компания.

7. Как става заплащането на абонамента ми в CoolFit?

Плащането се извършва според договорените с Вашия работодател условия.

8. Как мога да проверя дали абонаментът ми е активен?

Статусът на абонамета Ви, можете да проверите през Вашия личен профил в приложението. Проверката можете да направите и чрез обаждане на тел. 0700 144 96.

9. Задължително ли е качването на снимка?

Да, необходимо е да качите снимка, на която да е визуализирано лицето Ви. Ние ще одобрим Вашата снимка до 24ч.

10. Мога ли да предоставя картата си на други лица?

Не, карта Coolfit е персонализирана и нямате право да я предоставяте за ползване на други лица.

11. Може ли да заявя карта за лице под 18 години?

Карта Coolfit може да се използва само от пълнолетни лица.

12. Мога ли да изплозвам приложението на CoolFit на повече от едно устройство?

Не, приложението може да се използва само от едно устройство. При смяна на вашето лично устройсто може да се свържете с нас на тел. 0700 144 96, за да Ви съдействаме.

ДРУГИ

1. Какви са предимствата за вашата компания от карта CoolFit?

1.1 Облекчен процес по администриране на картите, чрез интуитивна онлайн платформа.

1.2 Мобилно приложение без необходимост от физическа пластика.

1.3 Възможност за провеждане на спортни събития и семинари за вашата компания.

2. Как да финансирате CoolFit абонаментите?

- Пълно покритие за CoolFit абонамента от работодателя

- Съвместно участие във финансирането на CoolFit абонамента от работодателя и служителя

3. Необходим ли е договор?

Да. Договор е необходим и от страна на Клиент (Компания), така и от Партньор (Спортен обект), с които работим.

При всички услуги и дейности, които предлагаме, за нас е важно да имаме чисти и ясни правила за сътрудничество.

4. Как мога да препоръчам обект?

Ако обект, който представлява интерес за Вас, липсва в мрежата ни, можете да ни го препоръчате през бутона в сайта ни Препоръчай обект. Наши служители ще се свържат с обекта във възможно най-кратки срокове.

5. Как да се свържете с нас при необходимост?

Facebook: https://www.facebook.com/CoolFitBulgaria/

Имейл: contact@coolfit.bg

Телефон за връзка: 0700 144 96