FAQ

1. С какво CoolFit е по-различен от другите спортни абоанменти?

Забравил си абонаментната си карта, а тъкмо си стигнал до фитнеса? По-лошо, изгубил си я или тя е повредена? Сега трябва да чакаш за преиздаване, за доставка, а нямаш време за това.

Случвало ти се е, нали? Заменихме картата с мобилна апликация, по-достъпна и удобна от всякога. Без допълнителни такси, изцяло дигитално. С CoolFit, ключът към тренировката ти е винаги с теб, а той отключва вратите на наистина много спортни обекти.

2. Как да се възползвам от CoolFit?

Карта CoolFit е изцяло корпоративен продукт, от който можете да се възползвате само ако компанията, в която работите, е част от нашата клиентска мрежа. Можете да получите допълнителна информация от своя HR или чрез директно запитване към нас от тук.

3. Как да използвам приложението си CoolFit след заявен абонамент?

Просто следвайте тези кратки стъпки:

  1. Изтеглете мобилното приложение CoolFit от линка, който ще получите на e-mail адреса си.
  2. Въведете email и паролата, които ще получите на имейла си.
  3. Добавете снимка. Ще бъде видима след одобрение.
  4. Ако компанията Ви не заплаща картата, моля, заплатете чрез бутона в приложението.
  5. Генерирайте QR код и се насладете на посещение в някой от обектите в партньорската ни мрежата.

4. Къде мога да използвам Coolfit картата си?

Това е възможно в:

  1. Над 150 спортни обекта в страната.
  2. Над 5000 групови занимания седмично.
  3. СПА-центрове от висок клас.
  4. Иновативна онлайн платформа за тренировки.
  5. Разнообразие от басейни, колективни спортове, ракетни спортове, специализирани студиа, солни стаи.

5. Колко често мога да тренирам с CoolFit?

CoolFit Ви дава ежедневен достъп до обектите в парньорската ни мрежа, като в обектите на Pulse Fitness&Spa, можете да използвате неограничен брой активности в рамките на посещението си. С карта Coolfit, можете да посещавате по 1 обект на ден. След като изразходите дневния си лимит, приложението Ви няма да генерира QR код до следващия ден.

6. Kога стартира моята карта CoolFit?

Картите стартират от 1-во число на месеца, за който е заявена услугата, като тя е активна в рамките на календарния месец.

7. Каква е цената на CoolFit абонамент?

Цената варира в зависимост от различни критерии, така че за конкретна информация се свържете с HR отдела на Вашата компания.

8. Какви са ползите и предимствата на служителите от карта CoolFit?

  1. Използване на огромна база от съвременни и ефикасни, за тяхното условие на труд и фокус, съоръжения.
  2. Социални контакти, които успешно да използват, както в бизнеса, така и в корпоративния сектор.
  3. Редица отстъпки в партньорската ни мрежа, които са насочени към подобряването на продуктивността и нуждите на един работещ човек, както и да може да има лесен достъп до избора на такава.
  4. Достъп до еклузивни спортни и релакс центрове.
  5. Възможност за комбиниране на няколко услуги в рамките на едно посещение, без доплащане.

9. Какви са ползите и предимствата на компанията от карта CoolFit?

  1. Минимален административен ангажимент от страна на фирмата ползвател.
  2. Мобилно приложение без необходимост от физическа пластика.
  3. Отстъпки в множество популярни магазини в страната.
  4. Възможност за безплатен тестови период за Вашите служители.
  5. Достъпна цена.
  6. Възможност за безплатни спортни събития за Вашата компания.
  7. По-качествено и добро възстановяване за всеки от Вашите служители, защото знаем, че „Капиталът на една фирма, са нейните служители“.

10. Мога ли да взема CoolFit карта и за мой близък? Мога ли да се възползвам от карта за придружител?

Разбира се, че можете. Вашият близък ще използва картата на условията, договорени от Вашата компания. Спрямо тези условия, Вие можете да заявите карта за 2-ро лице чрез бутона в приложението Ви или съгласно метод, който е приложим и договорен от компанията Ви.

11. Как се подновява абонаментът ми?

Вашият абонамент CoolFit ще бъде подновяван автоматично всеки месец, 5 дни преди изтичането на текущия месец.

12. Как да прекратя абонамента си в CoolFit?

За да прекратите Вашия абонамент CoolFit, Вие трябва да изберете опцията от менюто в приложението "Прекрати абонамента си от следващия месец" преди 25-то число на текущия месец, за да бъде прекратена услугата от следващия месец.

13. Как става заплащането на абонамента ми в CoolFit?

  1. Вашата компания покрива пълна или частична сума на абонамента Ви.
  2. Ако заплащането на абонамента става лично от ползвателя на приложението, то ще бъдат регистрирани данните на дебитната или кредитна карта в апликацията след първото плащане и последващите плащания ще стават автоматично всеки следващ месец.

14. Мога ли да сменя картата, с която извършвам плащанията си?

В случай, че желаете да замените дебитната или кредитната си карта, с която се извършват месечните плащания, Вие можете да го направите от профила си в приложението.

15. Мога ли да активирам отново вече прекратен абонамент?

В случай, че след прекратяване на абонамента решите отново да използвате услугите на CoolFit, Вие трябва да го направите, като отново заявите карта по договорения с Вашата компания метод на заявяване.

16. Как мога да проверя дали абонаментът ми е активен?

Статусът на абонамета Ви, можете да проверите през Вашия личен профил в приложението като той е позиционран на втора страница. Проверката можете да направите и чрез обаждане на тел. 0700 144 96.

17. Задължително ли е качването на снимка?

Ако нямате качена и одобрена снимка в профила Ви в приложението, ще трябва да предоставяте документ за самоличност при всяко посещение на спортен център. Всяка корекция, направена от Вас в профила Ви, ще бъде прегледана от нас и одобрена до 24 часа.

18. Мога ли да предоставя картата си на други лица?

Не, карта Coolfit е персонализирана и нямате право да я предоставяте за ползване на други лица освен Вас. Ако имате близък, който желае да ползва карта CoolFit, можете да заявите карта за него като Ваш близък. При необходимост от съдействие, можете да се свържете с нас на тел. 0700 144 96.

19. Може ли да заявя карта за лице под 18 години?

Не, за момента карти Coolfit могат да се използват само от пълнолетни лица. В момента разработваме и карта, която ще може да се използва от лица под 18 годишна възраст и ще бъде достъпна съвсем скоро.

20. Какво представлява Pulse+ и мога ли да се възползвам?

Pulse+ е иновативна платформа за онлайн тренировки, даваща достъп до галерия с видеа, съдържащи тренировъчни програми спрямо нуждите на потребителя, от начинаещи до напреднали. Платформата излъчва ежедневни лайф видеа по предварителна програма и дава възможност отсъствието от фитнес залата да не се отрази на формата Ви и на постигането на желаните от Вас резултати. Разгледайте платформата ни тук! Всеки, който има активна карта CoolFit, получава безплатен достъп до платформата.

21. Как мога да препоръчам обект?

Ако обект, който представлява интерес за Вас, липсва в мрежата ни, можете да ни го препоръчате през бутона в сайта ни Препоръчай обект. Наши служители ще се свържат с обекта във възможно най-кратки срокове.

22. Какво да направя в случай, че имам проблем с приложението?

Ако имате проблем с приложението си, моля обадете се на тел. 0700 144 96, за да можем да Ви съдействаме и да разрешим казуса Ви.